1. 15.05.2009 tarihli
merhaba sayın yetkili;
adıma çıkartılan shop&miles kartının hangi tarihte kuryenet isimli şirkete teslim edildiğini öğrenmek istiyorum. ayrıca kuryenet isimli şirketin 24 saat açık ve karşılama elemanı bulunan ofisimize 2 kez gelip benim adreste olmadığımı bildirmesine karşılık, hiçbir kaydımızda bu tarihte ofise giriş yapan bir kuryenet elemanının bulunmadığını da bildirmek istiyorum. herhalde kendi haline bırakırsam gelir kredi kartım düşüncesinden vazgeçip de kuryenet'i aramaya başladığım 10 gündür hep yarın gelen kartım da bir türlü gelemedi. en son bugün bana cumartesi ofise getireceklerini böylece beni cumartesi günü çalıştırmak istediklerini anladım. bir kredi kartı için cumartesi günü çalışmayacağım için pazartesi günü kredi kartımı istedim. maceranın pazartesi günü çözülüp çözülmeyeceğini bilmiyorum. ama çözülse bile acaba kredi kartı almak benim için bu kadar stresli olmalı mıydı bunu merak ediyorum.
şimdi tarafınızdan net olarak şu bilgilerin bana verilmesini istiyorum:
1- kuryenet firmasına hangi tarihte kredi kartım teslim edilmiştir?
2- kuryenet kaç kez benim ofisime gelip beni bulamamıştır, bu gelişleri neden hiçbir bina giriş kaydında, ofis sekreteryasında ve güvenlik kamerasında bulunmamaktadır, kuryenet bankanıza bu konu ile iligili ne gibi bir açıklamada bulunmuştur?
3- kuryenete bu konuda bankanız bir uyarı göndermekte midir?
saygılar iyi çalışmalar
2. 18.05.2009 Tarihli
kuryenet'ten beni kurtarın!
bugün kaçıncı gün bilmiyorum. yurtdışı seyahtlerimin yoğunluk kazanması üzerine
sevgili garanti,
beni kurtarın lütfen, adamlarla konuşa konuşa bir hal oldum. beni kurtar garanti. hayır parası neyse vereceğim, ben kart basım merkezinden kendim gelip alacağım noter ile gerekirse. bu adamlardan beni kurtarın. garanti'yi seviyorum, hayatımı değiştirdi, reklamlardaki gibi bonus saçlarım var ama yeter artık bu kuryenet ile konuşturmayın beni lütfen. yalvarıyorum, daha ne diyim. insaf edin.
sizden haber bekliyorum, mail atsanız da olur aramanıza gerek yok.
| #16176481 | > | ... | ~ | X |
Hocam ben Garanti yi bitirdim. Madem müşterine hizmet edeceksin o zaman adam gibide kurye tutacaksın. İşe bak ya.. kurye yüzünden banka değiştiriyoruz.
YanıtlaSilİstisnalar kaideyi bozmaz. Sizler gibi kaç kişi var. Saysan ya 3 ya 4 kişi. Peki Türkiyede kaç kişi kredi kart kullanıyor ve zamanında kartını alıyor. Gidin birazda bunlara bakın.
YanıtlaSilBoş boş konuşmayın bence.
İstisnalar kaideyi bozmaz. Sizler gibi kaç kişi var. Saysan ya 3 ya 4 kişi. Peki Türkiyede kaç kişi kredi kart kullanıyor ve zamanında kartını alıyor. Gidin birazda bunlara bakın.
YanıtlaSilBoş boş konuşmayın bence.
bizim gibi olmayan kaç kişi var demek istedin heralde. adamlar sözde 8e kadar çağrı merkezinde mesaideler adamları 7.30da arasan mesai saatleri dışındayız sonra arayın dio. hadi onu geçtim netten takip hizmeti çalışmıo. arasan takip no ile bilgi vermiolar adres istiolar. ya adres hatalıysa napıcaz bankayı arayın güncelleyin dio. hep mağduriyet hep mağduriyet elli kere aradım çözüm denen bişi yok.
yani inanın kartımın onaylanması teslimatından kısa sürdü..bu nasıl bir işleyiş anlamadım ben???kuryenet neden bukadar rahat..personeli rahat olsa merkezin bu durumdan rahatsız olması ve olaya el atması grekmez mi?? merkez dahada rahat.kuryenet için hedef: müşteri memnuniyetsizliği..oh ne ala..ben böyle bişi görmdim kesinlikle..
YanıtlaSilmesai bitimi 18:00 bu saatten sora arasan nekı kardeşim randewuyu aldıgın gun randewunun werıldıgı yerde olcaksın
YanıtlaSilbu kuryeneti savunan arkadaş senin allah b.versin oldumu ....
YanıtlaSilAktif Dağıtım da kurye net yan kuruluşu...fakat adios kartım 2 gun içinde teslim edildi, gerçi halen sözleşmemi teslim etmedikleri için kullanamıyorum. advantage kartım ise kurye nete 12.04.2012 de geldi..18.04.2012 de ofise gelmişler fakat dışarıda görevde olduğum için sessiz sedasız gitmişler..19-20 şubatta yemin billah elinizde diyen çağrı merkezi elemanı pelin hn. bakınız halen elime geçmiş değil..20.04.2012 ve mesai bitimine 9 dakika var..18:00 da bir dilekçe hazırladım hem kurye net hem de hsbc ye göndereceğim. ne olur ne olmaz...abidik gubidik harcamalr adıma tahakkuk etmesın sonra...
YanıtlaSilsizin getireceginiz kartında sizinde ................. ulan her gün getiriyorlar ama hiç getiren yok böyle bir terbiyesiz işletme olamaz
YanıtlaSilAynen katılıyorum. Garanti bankasindan da kuryenetten de nefret ediyorum. En kisa zamanda ikisinden de kuftulacagim
YanıtlaSilkuryenet deki o.cocuklari hala gelmedi.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilKArtım nerde ulan ... 15 gun oldu
SilBu yorum yazar tarafından silindi.
SilBu benim sanırım kuryenetten 3.kart teslimatı bekleyişim.Hatta birisini 1,5 ay da ancak teslim etmişlerdi. Hep herkese söyledikleri aynı yalan. "geldik yoktunuz" Sucu, postacı kargocu v.s geldiğinde buluyorda neden siz her geldiğiniz de kimseyi bulamıyorsunuz. Bacadan mı girmeye çalışıyorsunuz yoksa. Neyse şimdi yeni kartımı bekliyorum. Zaten kaybettiğimde içimden bir ses "hemen iptal ettirme sağdan soldan çıkar belki yine kuryenet'in eline düşmek var" dedi ama ne yaparsın güvenlik gereği mecbur iptal ettim. Ve bugün şu an itibari ile aat 16,55 ve 3. randevu günümüzde de tüm gün evde takılmama rağmen henüz gelen yok. Ceketine karanfil takıp sevgilsini bekleyen aşıklara döndük sayenizde.Yaşattığınız romantizm için teşekkür ederim. Ayrıca yıllardır bu kadar şikayete rağmen hala kuryenet'le çalışmaya devam eden kuruluşlara da bi teşekkür borçluyuz sanırım.
YanıtlaSilBen de 1 aydır BONUS kartımı bekliyorum. Neden olduysa bir boşluğuma geldi adrese istedim kartımı, istediğim gün klavyem kırılsaydı da istemeseydim. En güzeli şubeden teslim almak. herkes böyle yaparsa bu KURYENET bundan sonra biraz zor iş bulur... 1 Ayda dünya turlanıyor bunlar 1 ayda bir şehirden diğerine kart getiremediler...
YanıtlaSil